Najczęściej zadawane pytania FAQ
Najczęściej zadawane pytania przez klientów Termico.
Jak pracujecie w trudnym okresie epidemi COVID-19?
W tych ciężkich czasach pracujemy przedewszystkim zdalnie, naszymi podstawowymi narzędziami pracy są telefony i e-mail. Przesyłki nadajemy codziennie. Dla bezpieczeństwa klientów i naszego preferujemy wysyłki towarów po przedpłacie - oczywiście wysyłamy zamówienia również za pobraniem z tym że nie każdy kurier ma możliwość przyjęcia zapłaty kartą. Co do odbiorów osobistych w punkcie w Babicach to jak najbardziej są one możliwe lecz po wcześniejszym ustaleniu godziny by zminimalizować czas kontaktu.
Co oznaczają plakietki przy produktach - "dostępny" i "na zamówienie" ?
Dla ułatwienia klientom nawigacji w naszym sklepie internetowym przy zdjęciach produktów zamieściliśmy informacje o statusie dostępności danego produkty - jeżeli jest oznaczenie dostępny na żółtym tle wówczas oznacza to że dany produkt znajduje się na naszym magazynie lub też magazynie jednego z naszych dostawców i jesteśmy w stanie w miarę szybko go ściągnąć i wysłąć do klienta. Czas jaki potrzebujemy na jego sprowadzenie jest podany w szczegółowej karcie konkretnego produktu. Z kolei jeśli przy produkcie jest oznaczenie na zamówienie oznacza to że taki produkt jest pod zamówienie z fabryki gdyż żaden z naszych dostawców ani my nie posiadamy go od ręki i trzeba dłużej na niego czekać.
Czy można kupić u was towary na miejscu w punkcie odbioru bez zamówienia internetowego ?
Niestety nie, profil naszej działalności to sprzedaż internetowa. Zamówienia można składać tylko za pośrednictwem naszej strony internetowej www.termicotychy.pl. Jeżeli chcesz kupić jakikolwiek produkt ze statusem w magazynie kliknij go i zaznacz odbiór osobisty a do 1,5h jest możliwy jego odbiór w punkcie odbioru w Babicach na ul. Śląskiej 59.
Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupu?
Nie, u nas nie trzeba się rejestrować by dokonać zakupu. Możesz śmiało złożyć zamówienie w naszym sklepie bez rejestracji. Oczywiście można to zrobić by mieć wgląd do historii swoich zakupów u nas.
Jak do nas trafić?
Znajdujemy się w Babicach między Bieruniem a Oświęcimiem przy głównej drodze krajowej DK44, dojechać do nas jest naprawdę bardzo łatwo. Z Krakowa jest do nas ok 50km, z Katowic w okolicach 30km, z Tychów 17km, Gliwic ok. 50km, Bielska-Białej ok. 35km
Możesz sprawdzić na mapach Google jak do nas najłatwiej i najszybciej dotrzeć - link poniżej
https://www.google.com/maps/dir//50.058031,19.196833/@50.058031,19.196833,16z?hl=pl
Czy oferujecie możliwość współpracy z architektami, firmami wykonawczymi na specjalnych warunkach ?
Tak, jeśli prowadzisz firmę handlowo-usługową lub też jesteś architektem dajemi Ci możliwość uzyskania specjalnych warunków współpracy - prześlij nam swoje zestawienie a otrzymasz specjalną ofertę handlową
Jak znaleść interesujący mnie produkt?
Jeżeli masz sprecyzowane potrzeby i wiesz czego szukasz ( znasz nr. katalogowy produktu i producenta ) bez problemu znajdziesz dany produkt wpisując jego nr katalogowy w wyszukiwarce umieszczonej w centralnym miejscu na naszej stronie, można również wpisać odpowiednie frazy kluczowe a wówczas wyświetli się kilka opcji z produktami.
Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru ???
- przy każdym produkcie jest podany koszt wyysłki pojedynczego produktu w opcji przy przedpłacie jak i pobraniu, jeżeli produktów jest więcej wówczas system sumuje łączną wagę przesyłki co jest widoczne później przy składaniu finalnego zamówienia.
Czy wysyłacie towar za granicę ???
tak, jest możliwość wysłania zamówienia za granicę RP, każde zamówienie możemy wysłać do dowolnego kraju w UE oczywiście wiąże się to z indywidualną wyceną kosztów transportu.
Chcę kupić wiekszą ilość danego produktuale nie da się go wrzucić do koszyka ??
- jeżeli dochodzi do takiej sytuacji należy się skontaktować z nami, przyczyną tego jest to iż dostępna ilość to nasz realny stan magazynowy i jeżeli czegoś nie mamy więcej to po prosty nie da się tego towaru wrzucić do koszyka w ilości przewyższającej nasz stan magazynowy. Musimy wówczas manualnie zwiększyć dostępną ilość po wcześniejszym sprawdzeniu ceny kolejnych produktów.
Czy produkt który mnie interesuje jest dostępny od ręki ??
- to zależy, przy każdym produkcie jest umieszczony status produktu. Występują u nas takie jak w magazynie ( oznaczone ikonką 24h ), 4-5 dni, 2-3 tygodnie.
w magazynie - towar możemy wysłać do klienta niemalże natychmiast.
3-4 dni - potrzebujemy 3-4 dni robocze na przerzucenie towaru na nasz magazyn.
2-3 tygodnie - oznacza że ani my ani nasi dostawcy nie mają tego towaru od reki i trzeba go zamawiać u producenta - przybliżony czas realizacji to 2-3 tygodnie.
Z kupionej baterii wycieka woda, czy kupiłem używaną baterię ???
Każda bateria jest testowana w fabryce u producenta pod kątem szczelności - może się więc zdarzyć że z baterii wypłynie troszkę wody.
Czy dostanę jeszcze jakiś rabat ????
hmmm, nie jesteśmy biurem turystycznym i wycieczek do Maroka nie fundujemy :) .
Jeżeli klient złoży u nas zamówienie na armaturę łazienkową za kwotę 7000 i dokona wpłaty na konto wówczas - wysyłka jest gratis.
Czy otrzymam fv na zakupione produkty ???
Tak, do każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie wystawiamy dokument FV jest on dołączany do listu przewozowego i najczęściej umieszczany pod listem przewozowym na paczce. Faktura jest wystawiana zgodnie z danymi z formularza zamówieniowego - późniejsza zmiana danych nie jest możliwa.
Czy zakupione produkty mają gwarancję???
Tak, każdy kupiony w naszym sklepie internetowym produkt posiada gwarancje producenta - jest to najczęściej 2 lata z najróżniejszymi wyjątkami. Każdy z produktów posiada informacje jaki jest okres jego gwarancji.
Czy można wymienić towar po upływie 14dni od chwili otrzymania produktu??
Wymiana i zwrot towaru są u nas traktowane tak samo, do 14 dni działa to tak jak w przypadku zwrotu.
Jak złożyć zamówienie w Termico??
Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą wystarczy wrzucić interesujące Cię produkty do koszyka wypełnić niezbędne pola z danymi do fv, wysyłki zaakceptować regulamin - wówczas powinieneś otrzymać automatyczne potwierdzenie wpłynięcia zamówienia do naszego systemu - jest to mail z nr zamówienia. Złożenie takiego zamówienia zajmuje kilka minut. Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.