Pracujemy w dni robocze 9:00-17:00
794 727 200, 793 015 521

2 094,69 PLN

Hansgrohe Puravida zestaw prysznicowy biały/chrom 27853400, numer katalogowy: 27853400

Hansgrohe Puravida zestaw prysznicowy biały/chrom 27853400

Hansgrohe Puravida zestaw prysznicowy biały/chrom 27853400

ocenaocenaocenaocenaocena (0 opinii)
Dodaj opinie
Producent:
Hansgrohe
Nr katalogowy:

27853400


EAN: 4011097617718
cena katalogowa: 2 094,69 PLN
cena po rabacie: 1 158,00 PLN
Udzielono rabatu:44%
Dostępne: 4-5 dni robocze
Ten produkt ściągamy na nasz magazyn w ciągu 4-5 dni roboczych
Wysyłka: 35,00 PLN (przedpłata), 50,00 PLN (pobranie)
Towar zostanie wysłany w przeciągu 6 dni roboczych.
Dodaj do koszyka
+ Ilość: -
Polecane produkty

Produkty polecane (z tej samej kategorii)

Kupione również
Ostatnio oglądane produkty
Gwarancja

Gwarancja producenta Hansgrohe

I. Kwestie ogólne
Hansgrohe udziela gwarancji na produkty sprzedawane i używane na terytorium Polski, znajdujące się w ofercie handlowej Gwaranta w zakresie, o jakim mowa w niniejszej gwarancji. Przedstawicielem Gwaranta w Polsce jest Hansgrohe spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 65, 00-667 Warszawa (KRS 52155). Niniejsza gwarancja nie ma żadnego wpływu na skuteczność powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących w szczególnośći o odpowiedzialności za produkt, czy przepisów o rękojmi. Uprawniony z niniejszej gwarancji może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów niezależnie od uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji. Niniejsza gwarancja dotyczy włącznie produktów nabytych i używanych w Polsce.
Niniejsza gwarancja jest udzielana wszystkim końcowym użytkownikom produktów, zwanych dalej Konsumentami, tj. podmiotem, które nabyły produkt dla zaspokojenia własnych potrzeb i nie nabyły produktu w celu dalszej odsprzedaży.
II. Ochrona z tytułu gwarancji
Hansgrohe gwarantuje, że produkty objęte niniejszą gwarancją są wolne od błędów materiałowych, produkcyjnych i konstrukcyjnych. Decyduje przy tym stan wiedzy naukowej i technicznej w chwili produkcji. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne obecne w produkcie w chwili produkcji.
Niniejsza gwarancja jest udzielna na okres 5 lat od daty zakupu produktu przez Konsumenta, jednak nie dłużej niż 6 lat od daty jej produkcji.
Gwarancja na części zamienne do produktów, o których mowa w paragrafie I, wynosi 2 lata.
III. Zgłoszenie wady
Wszelkie wady produktów powstałe w okresie gwarancji Konsument powinien zgłosić w drodze pisemnego zgłoszenia u sprzedawcy, u którego produkt był zakupiony przez Konsumenta lub za pośrednictwem strony internetowej przedstawiciela Gwaranta w Polsce, tj. www.hansgrohe.pl. Wada powinna być zgłoszona nie później w terminie 2 miesięcy od jej wykrycia. Wraz ze zgłoszeniem wady należy udokumentować datę nabycia produktu, np. poprzez załączenie do zgłoszenia dowodu zakupu produktu, z tym zastrzeżeniem że w razie konieczności Hansgrohe zastrzega sobie prawo do ustalenia rozpoczęcia okresu gwarancji na dzień wyprodukowania produktu. W zgłoszeniu należy wskazać szczegółowy opis stwierdzonej wady i okoliczności jej stwierdzenia, ewentualną dokumentację fotograficzną, o ile sytuacja tego wymaga. Konsument, zgłaszając reklamację nie powinien, o ile nie zostanie to wyraźnie uzgodnione z Gwarantem, odsyłać wadliwego produktu do Gwaranta ani dokonywać we własnym zakresie jego demontażu. Oględziny wadliwego produktu, o ile co innego nie zostanie wyraźnie uzgodnione z Gwarantem, zostaną dokonane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta w miejscu, w którym wadliwy produkt został zamontowany.
IV. Świadczenia gwarancyjne
Hansgrohe może wedle własnego wyboru naprawić wadliwy produkt, dokonać jego wymiany lub dokonać zwrotu ceny nabycia Produktu i to w terminie 30 dni (od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego). O ile nie uzgodniono inaczej, Konsument jest zobowiązany do odebrania nowego produktu u wskazanego przedstawiciela Hansgrohe.
O ile Gwarant zdecyduje o dokonaniu naprawy wadliwego produktu, naprawa następuje z reguły poprzez autoryzowanego Serwisanta z danego regionu Polski, po uzyskaniu wcześniejszej zgody Hansgrohe. W przypadku gdy Hansgrohe zdecyduje się na wykonanie naprawy, to ponosi powstałe w ten sposób koszty części zamiennych, instalacji i koszty naprawy, a także wszelkie wydatki na transport i przesyłkę produktu. Konsument jest zobowiązany do udostępnienia wadliwego produktu.
O ile Gwarant zdecyduje o wymianie produktu na produkt wolny od wad, wadliwy produkt zostanie zastąpiony wolnym od wad produktem takiego samego rodzaju, takiej samej jakości i tego samego typu. Jeśli w chwili zgłoszania wady dany produkt nie jest już produkowany, to Hansgrohe zastrzega sobie prawo do dostarczenia produktu podobnego, o zbliżonych parametrach do produktu wadliwego.
O ile Gwarant zdecyduje o zwrocie ceny nabycia wadliwego produktu wówczas Konsument jest zobowiązany dokonać fizycznego zwrotu wadliwego produktu do miejsca wskazanego przed Hansgrohe.
V. Warunki i wykluczenia
Warunkiem obowiązywania niniejszej gwarancji jest instalacja produktu wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowiednia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania.
Przed montażem
Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgnacji dołączone są do każdego produktu w języku polskim, a także dostępne sa na stronie internetowej www.hansgrohe.pl
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
  • części zużywających się zamontowanych w produkcie, np. uszczelek;
  • części kruchych w produkcie, np. szkła, żarówek;
  • materiałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;
  • niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cen wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;
  • zabrudzeń, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych, itp.
  • wad powstałych w wyniku wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych, itp.
  • wad powstałych w wyniku będów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących, niewłaściwej pielęgnacji;
  • wad produktu powstałych w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji, pielęgnacji, konserwacji lub eksploatacji produktu, itp.
  • uszkodeń powstałych w czasie transport
  • produktów pochodzących z wystawy itp.
  • waad powstałych w wyniku działania siły wyższej, katastrof naturalnych, pododzi, pożarów, lub wskutek działania niekorzystnych czynników atmosferycznych, w tym mrozu, itp.
Opis produktu

Opis produktu Hansgrohe Puravida zestaw prysznicowy biały/chrom 27853400


27853400: Hansgrohe 27853400 - Zestawy prysznicowe, słuchawki, węże prysznicowe


Hansgrohe PuraVida
Zestaw natryskowy Unica 




Seria Hansgrohe PuraVida zdobi Twoją łazienkę łącząc nowoczesną technologię i piękno w najczystszej postaci. Podążaj za umysłem i sercem. Doświadcz wody w zmysłowy sposób, za sprawą designu pełnego harmonii. PuraVida wyznacza przyszłościowy trend pod względem formy i funkcjonalności. Urok i intuicyjna obsługa stanowią w kolekcji PuraVida harmonijną całość, zapewniającą komfort i odprężenie. PuraVida to nie tylko zewnętrzne piękno, lecz również ekologiczne rozwiązania.
 


Opis zestawu prysznicowego Hansgrohe PuraVida
 
  • gwarancja Hansgrohe: 5 lat
  • wykończenie zestawu natryskowego Hansgrohe : biały / chrom

W zestawie :
  •  główka prysznicowa PuraVida 150 3jet (#28557xxx)
  • drążek prysznicowy PuraVida Unica 0,90m (#27844000)
  • wąż prysznicowy Isiflex 1,60m DN15 (#28276000)


Pasuje do: 
  • zestaw do montażu narożnikowego #28694000
  • podkładka dystansowa do korekty w pionie 7 mm #98993000
 


Rodzina produktów PuraVida obejmuje armaturę do umywalek, wanien i bidetów, głowice prysznicowe i dysze boczne, elektroniczne sterowanie zaawansowanymi funkcjami prysznica oraz akcesoria. Zestaw prysznicowy Hansgrohe PuraVida 27853400 zachwyca wyglądem jak i funkcjonalnością, kolejnym atutem jest niska cena którą proponuje termicotychy.pl. Polecamy i zachęcamy do zakupu.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

[%carousel%]
Wlaściciel sklepu: termicotychy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklepy internetowe CStore